ראה"מ בנט: "החלטנו לפטור מחוסנים מבידוד. מעל גיל 60 צאו להתחסן"

    איתי גדסי No Comments on ראה"מ בנט: "החלטנו לפטור מחוסנים מבידוד. מעל גיל 60 צאו להתחסן"

    ראש הממשלה בנט ערך הערב מסיבת עיתונאים ובה בישר כי המחוסנים יהיו פטורים מבידוד. בנוסף עדכן בנט כי מנכ"ל משרד הבריאות אישר חיסון רביעי לאזרחים מעל גיל 60. הליכוד: "בנט איבד שליטה על המגיפה. הוא לא מנהל את הקורונה, הקורונה מנהלת אותו"

    צילום: פלאש 90
    14:58
    01.05.24
    רחל פסטג No Comments on הדס לוינשטרן מציגה: המתנה של ספירת העומר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לקראת ההחרפה הגדולה בגל האומיקרון, ועל רקע הזינוק הדמרטי בנדבקים והתורים האינסופיים במתחמי הבדיקות שיוצרים כאוס חר תקדים בישראל. ראש הממשלה בנט ערך הערב (ראשון) מסיבת עיתונאים ובישר לציבור כי מתוך רצון ולזרז התחסנות בקרב הציבור, "החלטנו לפטור מחוסנים מבידוד ולכן החיסון יגן עליכם מהמחלה ומהבידוד".

    ראש הממשלה בנט עדכן, "הערב, אני מודיע שמנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' נחמן אש, עדכן אותי ואת שר הבריאות, ניצן הורוביץ, לפני שעה קלה, על החלטתו לאפשר מתן חיסון רביעי למבוגרים מעל גיל 60 ולצוותים רפואיים, לאחר שעברו 4 חודשים לפחות ממועד החיסון הקודם".

    "לכן, אני קורא לכל מי שזכאי למנה רביעית – לגשת ולהתחסן. מדובר בעיקר בציבור המבוגר. הזמן שהרווחנו איפשר לנו ללמוד על האומיקרון, לראות מה קורה בשאר העולם, ולהתאים את התכנית שלנו. ראינו מדינות, כמו הולנד או גרמניה, שבגלל שלא היה להן את הזמן, הן נאלצו לעבור לסגר מלא או חלקי, וראינו מדינות אחרות כמו צרפת, בריטניה, ובארה"ב מדינות כמו ניו יורק וטקסס, שמתמודדות כרגע עם שיא של אישפוזי ילדים מאז תחילת המגפה" ציין בנט.

    עוד עדכן רה"מ בנט: "במטרה להוריד מהעומס על מתחמי הבדיקות, תלמידים ואנשי הוראה מחוסנים שייחשפו לחולה מאומת יוכלו להיבדק ע"י נאמני הקורונה בתוך בתי הספר".

    על פי ההערכות שהציג ראש הממשלה נראה כי הממשלה איבדה שליטה על הגל הנוכחי: "להערכתי עד סוף השבוע נחצה את קו ה20 אלף מאומתים ליום, ובשיא הגל בהחלט ייתכן שנחצה את קו ה50 אלף מאומתים ביום".

    בנט הסביר: "המדיניות שלנו של ראשונים בעולם בבוסטרים שמרה על אזרחי מדינת ישראל. כל מי שזכאי – הציבור המבוגר – שילך להתחסן".

    מהליכוד נמסר בתגובה: "בנט איבד שליטה על המגיפה. הוא לא מנהל את הקורונה, הקורונה מנהלת אותו. הדבקת עדר זו לא אסטרטגיה אלא ביטוי להרמת ידיים ולאוזלת יד שמגלגלת את כל האחריות לאזרחים. הגענו למצב העגום הזה בגלל שהממשלה המבולבלת וחסרת המנהיגות של בנט לא קיבלה שום החלטה כדי לעצור את המגיפה בזמן".

    משר הבריאות ויו"ר הכנסת לשעבר, ח"כ יולי אדלשטיין נמסר: "מערכי הבדיקות קורסים, כאוס במערכת החינוך, הנחיות מבלבלות וממשלה חסרת אונים. שוב ראש הממשלה עומד מול המצלמות בשמונה בערב ומנסה להרגיע בעודו שרוי בפאניקה מוחלטת. זה פשוט גדול עליהם. הם יודעים זאת, אתם יודעים זאת – כולם יודעים: בכל תחום – זו פשוט ממשלת אסון".

    מח"כ שלמה קרעי נמסר: "בנט: "מסכה היא ההבדל בין מחלה קשה למחלה קלילה"… יש לבנט מסכה מיוחדת שבמקום למנוע הדבקה, מדביקה במחלה קלילה? בנט פשוט זורק את הציבור להדבקה המונית שעלולה לעלות לנו ביוקר בחיי אדם. ואם כבר אקסיומות בנפנופי ידיים, האומיקרון הוא אולי החיסון לטמטום ולהפקרות של הממשלה הנוראית הזו".

     

     



    0 תגובות